loading...
مجله بتهوون
بتهوون بازدید : 422 شنبه 20 شهریور 1395 نظرات (0)

متن آهنگ تو خوبی از سامی بیگی

خوبیات بی انتهاست می درخشی مثل الماس

که حواسم پا به پاته نفسام بند هوای خوب خوش رنگ چشاته

بال قلبم سر جاشه که فقط مال تو باشه

برای من که دیوونم وجودت احتیاجه

تو خوبی منم خوب میشم تو رو دارم آروم میشم

تو خوبی که من خوب میشم

بگو که میمونی پیشم حالا که عاشقونه به پای تو نشستم

دلیل بودنم باش تا وقتی زنده هستم

مثل یک فرار شیرین یه نفس هوای تازه

تو همون عشق قشنگی که واسه بودن نیازه

یه تمنای عجیب حس خوب تو رو داشتن

دلت با من همانگه که من میخام فدا شم

تو خوبی که من خوب میشم

بگو که میمونی پیشم حالا که عاشقونه به پای تو نشستم

حالا که عاشقونه

به پای تو نشستم

دلیل بودنم باش تا وقتی زنده هستم

تو خوبی حال من خوبه دیگه جونم تو دستاته

همه دنیا حریفم نیست

منم دستاتو میگیرم مسیرت میشه تقدیرم کنارم باشی میمونم که با تو بهترینم

تو خوبی منم خوب میشم تو رو دارم آروم میشم

بگو که میمونی پیشم حالا که عاشقونه به پای تو نشستم

دلیل زنده بودنم باش تا وقتی عاشق هستم

 

متن ترانه ، تکست ، شعر و دانلود آهنگ جدید سامی بیگی تو خوبی


دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود آهنک های ایرانی و خارجی و سریال های متنوع
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 96
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 129
  • بازدید ماه : 2,488
  • بازدید سال : 13,424
  • بازدید کلی : 195,152